سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

یکی از آپشن های بسیار زیبا که خودرو سورنتو را میتوان بوسیله آن زینت داد پارکابی اتولوکس است. پارکابی در جناحین و زیر 
دربهای سوزوکی نصب گردیده و کار اصلی آن سهولت سوار و پیاده شدن افراد از خودرو میباشد.( بانصب این لوازم جانبی خودرو 
موتورسیکلت سواران نیز زیاد نزدیک خودرو نمیتوانند بشوند و خودرو خط و خش کمتری برمیدارد.). نصب آپشن پارکابی نیز 
بصورت فابریک است و از قبل مهره های محل نصب در بدنه خودرو نصب گردیده شده. نصب این آپشن خودرو سوراخ کاری ندارد و بسیار سبک 
است و نه تنها آسیبی به خودرو نمیزند بلکه باعث جلوگیری از آسیب خودرو نیز میگردد.
همچننین پارکابی های ارائه شده در سه نوع بسته به نوع و تیپ سال خودرو تفاوت دارد به طوری که به حالت های ساده 
پله ای ، و طرح دیزاین BMW موجود می باشند.
نصب در محل انجام می شود.یکی از آپشن های بسیار زیبا که خودرو سورنتو را میتوان بوسیله آن زینت داد پارکابی اتولوکس است. پارکابی در جناحین و زیر  دربهای سوزوکی نصب گردیده و کار اصلی آن سهولت سوار و پیاده شدن افراد از خودرو میباشد.( بانصب این لوازم جانبی خودرو  موتورسیکلت سواران نیز زیاد نزدیک خودرو نمیتوانند بشوند و خودرو خط و خش کمتری برمیدارد.). نصب آپشن پارکابی نیز  بصورت فابریک است و از قبل مهره های محل نصب در بدنه خودرو نصب گردیده شده. نصب این آپشن خودرو سوراخ کاری ندارد و بسیار سبک  است و نه تنها آسیبی به خودرو نمیزند بلکه باعث جلوگیری از آسیب خودرو نیز میگردد. همچننین پارکابی های ارائه شده در سه نوع بسته به نوع و تیپ سال خودرو تفاوت دارد به طوری که به حالت های ساده  پله ای ، و طرح دیزاین BMW موجود می باشند. نصب در محل انجام می شود.


  

 

یکی از آپشنهای اسپرت خودرو بسیار زیبا که اتومبیل سوزوکی را میتوان بوسیله آن زینت داد پارکابی اتولوکس است. آپشن پارکابی در جناحین و زیر دربهای سوزوکی نصب گردیده و کار اصلی آن سهولت سوار و پیاده شدن افراد از خودرو میباشد.(بانصب این لوازم جانبی خودرو موتورسیکلت سواران نیز زیاد نمیتوانند نزدیک خودرو شوند و خودرو خط و خش کمتری برمیدارد.) شرکت دهکده جهانی روی پارکابی فابریک سوزوکی ویتارا چراغهای اس ام دی نصب نموده که در شب هنگام زمانی که درب خودرو باز می گردد تمام قسمتهای زیر خودرو و زمین اطراف یکدست روشن شده و با نور سفید رنگ و یکدست این چراغ استقبال خودرو متمایز از دیگر خودروها شده است. کارایی چراغ استقبال در پیدا نمودن خودرو در شب در پارکینگهای بزرگ و دیدن جلوی پا در تاریکی می باشد که تمامی خودروهای لوکس جدید اروپایی نیز اینچنین هستند. نصب آپشن پارکابی نیز بصورت فابریک است و از قبل مهرهای محل نصب در بدنه خودرو نصب گردیده شده است. نصب آپشن پارکابی سوراخ کاری ندارد و بسیار سبک است و نه تنها آسیبی به خودرو نمیزند بلکه باعث جلوگیری از آسیب خودرو میگردد.
نصب این آپشن در محل صورت می گیرد.	 یکی از آپشنهای اسپرت خودرو بسیار زیبا که اتومبیل سوزوکی را میتوان بوسیله آن زینت داد پارکابی اتولوکس است. آپشن پارکابی در جناحین و زیر دربهای سوزوکی نصب گردیده و کار اصلی آن سهولت سوار و پیاده شدن افراد از خودرو میباشد.(بانصب این لوازم جانبی خودرو موتورسیکلت سواران نیز زیاد نمیتوانند نزدیک خودرو شوند و خودرو خط و خش کمتری برمیدارد.) شرکت دهکده جهانی روی پارکابی فابریک سوزوکی ویتارا چراغهای اس ام دی نصب نموده که در شب هنگام زمانی که درب خودرو باز می گردد تمام قسمتهای زیر خودرو و زمین اطراف یکدست روشن شده و با نور سفید رنگ و یکدست این چراغ استقبال خودرو متمایز از دیگر خودروها شده است. کارایی چراغ استقبال در پیدا نمودن خودرو در شب در پارکینگهای بزرگ و دیدن جلوی پا در تاریکی می باشد که تمامی خودروهای لوکس جدید اروپایی نیز اینچنین هستند. نصب آپشن پارکابی نیز بصورت فابریک است و از قبل مهرهای محل نصب در بدنه خودرو نصب گردیده شده است. نصب آپشن پارکابی سوراخ کاری ندارد و بسیار سبک است و نه تنها آسیبی به خودرو نمیزند بلکه باعث جلوگیری از آسیب خودرو میگردد. نصب این آپشن در محل صورت می گیرد.


  

 

اگر از خودرو کمتر استفاده مینمایید ویا خودرو در فضای باز پارک میگردد برای حفظ رنگ و تمیز ماندن مستمر خودرو از چادر استفاده میگردد. چادر اتولوکس از دو رویه متفاوت تشکیل شده است. لایه شمعی ضد آب که لایه بیرونی میباشد و لایه پنبه ای داخلی مه محافظ رنگ خودرو میباشد.
نصب آپشن در محل انجام می شود.	 اگر از خودرو کمتر استفاده مینمایید ویا خودرو در فضای باز پارک میگردد برای حفظ رنگ و تمیز ماندن مستمر خودرو از چادر استفاده میگردد. چادر اتولوکس از دو رویه متفاوت تشکیل شده است. لایه شمعی ضد آب که لایه بیرونی میباشد و لایه پنبه ای داخلی مه محافظ رنگ خودرو میباشد. نصب آپشن در محل انجام می شود.


  

 

روکش صندلی آپشن ی برای پوشش رویی صندلی خودرو است. برای استفاده از این آپشن خودرو دو عقیده موجود است. یک دسته از افراد بر این عقیده اند که تازمانی که روکش خودرو سالم و تمیز است خودم از آن استفاده مینماییم و روکش صندلی نمی اندازم. دسته دیگر طرز فکر دیگری دارند. هریک از این نظرات محترم و صحیح میباشد. اما اگر ما روکش صندلی خودرو را زمانی که آن آسیب دید و یا کثیف شد استفاده کنیم همیشه بامشکلاتی روبرو هستیم که اگر روکش را درزمان سلامت و یا تمیزی صندلی استفاده مینمودیم چنین نبود.
نصب در محل انجام می شود	 روکش صندلی آپشن ی برای پوشش رویی صندلی خودرو است. برای استفاده از این آپشن خودرو دو عقیده موجود است. یک دسته از افراد بر این عقیده اند که تازمانی که روکش خودرو سالم و تمیز است خودم از آن استفاده مینماییم و روکش صندلی نمی اندازم. دسته دیگر طرز فکر دیگری دارند. هریک از این نظرات محترم و صحیح میباشد. اما اگر ما روکش صندلی خودرو را زمانی که آن آسیب دید و یا کثیف شد استفاده کنیم همیشه بامشکلاتی روبرو هستیم که اگر روکش را درزمان سلامت و یا تمیزی صندلی استفاده مینمودیم چنین نبود. نصب در محل انجام می شود


  

 

ایرادی که به خودرو سوزوکی ویتارا وارد میشود آنقدر کوچک و بی اهمیت است که کمتر کسی به خود این اجازه را می دهد که آن را بیان نماید و آن این است : زاپاس بند سوزوکی (درب عقب) سر و صدا دارد. علت این نیز برمی گردد به قاب زاپاس بند سوزوکی ویتارا. این قاب پلاستیکی بوده و در هر صورت ایجاد سر و صدا مینماید زیرا بوسیله چند خار به صفحه درونی متصل شده و فابریک به این صورت است.
اما شرکت اتولوکس زاپاس بند خود را بنحوی خاص طراحی نموده که سر و صدای زاپاس بند را به صفر رسانیده است. تفاوت تنها در محافظ چرمی است که بجای خارهای پلاستیکی لحاظ شده است. قیمت این آپشن خودرو نیز بسیار پایین تر از فابریک پر سرو صدا است و براحتی با یک تماس میتوانید آنرا درب منزل و یا با تشریف فرمایی در شرکت اتولوکس تهیه نمایید.
زاپاس بند اتولوکس نرم تر و بدون سروصدا است و در هنگام باز و بستن نیز بسیار آسانتر از نمونه اصلی میباشد و در ظاهر نیز کاملا شبیه میباشد و از نظر قیمت نیز بسیار ارزان است.
نصب آپشن در محل انجام می شود.	 ایرادی که به خودرو سوزوکی ویتارا وارد میشود آنقدر کوچک و بی اهمیت است که کمتر کسی به خود این اجازه را می دهد که آن را بیان نماید و آن این است : زاپاس بند سوزوکی (درب عقب) سر و صدا دارد. علت این نیز برمی گردد به قاب زاپاس بند سوزوکی ویتارا. این قاب پلاستیکی بوده و در هر صورت ایجاد سر و صدا مینماید زیرا بوسیله چند خار به صفحه درونی متصل شده و فابریک به این صورت است. اما شرکت اتولوکس زاپاس بند خود را بنحوی خاص طراحی نموده که سر و صدای زاپاس بند را به صفر رسانیده است. تفاوت تنها در محافظ چرمی است که بجای خارهای پلاستیکی لحاظ شده است. قیمت این آپشن خودرو نیز بسیار پایین تر از فابریک پر سرو صدا است و براحتی با یک تماس میتوانید آنرا درب منزل و یا با تشریف فرمایی در شرکت اتولوکس تهیه نمایید. زاپاس بند اتولوکس نرم تر و بدون سروصدا است و در هنگام باز و بستن نیز بسیار آسانتر از نمونه اصلی میباشد و در ظاهر نیز کاملا شبیه میباشد و از نظر قیمت نیز بسیار ارزان است. نصب آپشن در محل انجام می شود.


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :94
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 46068
کل یاداشته ها : 80


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ