سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

آپشن هایی هستند که بر روی سپر جلو نصب میگردند. این محصولات علاوه بر تزئین خودرو باعث استحکام و مقاومت بیشتر سپرها میگردند. در اصل میتوان آنها را محافظ سپرهای تویوتارافور نامید. گارد یا فلاپ جلو برای خودروهایی که دیلایت(چراغ روز)ندارند نیز دیلایت فابریک دارد.برای آرامش خیال و رانندگی راحتتر در ابر شهرهای امروزی استفاده از این وسایل مخصوصا خودروهای جدید که لوازم یدکیشان و لوازم جانبی خودرو مربوطه هنوز وارد بازار نشده بسیار مفید می بشوند.
نصب در محل انجام می شود	 آپشن هایی هستند که بر روی سپر جلو نصب میگردند. این محصولات علاوه بر تزئین خودرو باعث استحکام و مقاومت بیشتر سپرها میگردند. در اصل میتوان آنها را محافظ سپرهای تویوتارافور نامید. گارد یا فلاپ جلو برای خودروهایی که دیلایت(چراغ روز)ندارند نیز دیلایت فابریک دارد.برای آرامش خیال و رانندگی راحتتر در ابر شهرهای امروزی استفاده از این وسایل مخصوصا خودروهای جدید که لوازم یدکیشان و لوازم جانبی خودرو مربوطه هنوز وارد بازار نشده بسیار مفید می بشوند. نصب در محل انجام می شود


  

 

شل گیر یا گل پخش کن آپشن ی از لوازم اسپرت خودرو شرکت اتولوکس میباشد. شل گیر جزء لوازم آپشن نمیباشد و از جمله آپشن های اصلی بدنه سوزوکی ویتارا بوده است . کار اصلی گل پخش کن گرفتن گل و لای و آبهای تساعد شده از لاستیکها به اطراف و قسمتهای زیری و بدنه خودرو، در حین حرکت است . این ذرات منجر به کثیف شدن بیشتر خودرو ، پوسیدن قسمتهای زیری خودرو و مزاحمت برای خودرو های مجاور و پشتی مینماید و در بارندگی های شدید با پاشیدن آب فراوان به اطراف حتی کاهش دید راننده را در پی خواهد داشت (که بنا به صلاحدید این لوازم جانبی خودرو از روی سوزوکی ویتارا حذف گردیده است .) محل نصب آپشن شل گیر در قسمت پایین گلگیر های و در پشت چرخها میباشد. شل گیرها از پلاستیک نرم تهیه شده اند و توسط پیچ یا خار آمپولی به خودرو متصل میشوند . در شرکت دهکده جهانی شلگیر توسط خار و پیچهای خاصی به بدنه بصورت رایگان نصب میگردد.
نصب آپشن در محل انجام می شود.	 شل گیر یا گل پخش کن آپشن ی از لوازم اسپرت خودرو شرکت اتولوکس میباشد. شل گیر جزء لوازم آپشن نمیباشد و از جمله آپشن های اصلی بدنه سوزوکی ویتارا بوده است . کار اصلی گل پخش کن گرفتن گل و لای و آبهای تساعد شده از لاستیکها به اطراف و قسمتهای زیری و بدنه خودرو، در حین حرکت است . این ذرات منجر به کثیف شدن بیشتر خودرو ، پوسیدن قسمتهای زیری خودرو و مزاحمت برای خودرو های مجاور و پشتی مینماید و در بارندگی های شدید با پاشیدن آب فراوان به اطراف حتی کاهش دید راننده را در پی خواهد داشت (که بنا به صلاحدید این لوازم جانبی خودرو از روی سوزوکی ویتارا حذف گردیده است .) محل نصب آپشن شل گیر در قسمت پایین گلگیر های و در پشت چرخها میباشد. شل گیرها از پلاستیک نرم تهیه شده اند و توسط پیچ یا خار آمپولی به خودرو متصل میشوند . در شرکت دهکده جهانی شلگیر توسط خار و پیچهای خاصی به بدنه بصورت رایگان نصب میگردد. نصب آپشن در محل انجام می شود.


  

 

سیستم تصویری-صوتی OTOLUX دارای بورد یک تکه می باشد و مخصوص DVD پژو داشبورد جدید 405 و پرشیا ، به صورت فابریکی ساخته شده است. این سیستم دارای بالاترین کیفیت ساخت در مقایسه با نمونه های مشابه می باشد و دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش ونیز دو سال بروزرسانی نقشه جی پی اس به صورت رایگان می باشد.

امکانات دستگاه تصویری-صوتی OTOLUX :
- دارای صفحه نمایش 7 اینچی تمام لمسی(رزولوشن 480*800) TFT ، استاندارد بین المللی اندازه صفحه نمایش در پژو، 7 اینچ می باشد.
- پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری از روی دیسک و دی وی دی (JPEG,WMA,MPEG4,DVD,VCD,MP3 و...)
- اتصال به موبایل از طریق بلوتوث
- نمایش اطلاعات کارت حافظه ی MICRO SD
- 4 کاناله برای اتصال 4 باند و آمپلی فایر و 1ساب ووفر 
- مجهز به GPS و سیستم رهیابی
- دارای دو ورودی USB برای اتصال به فلش مموری
- دارای رادیو AM و FM
- قابلیت اتصال به سنسور دنده عقب
- قابلیت اتصال به دوربین دنده عقب
- قابلیت اتصال به آنتن دیجیتال (گیرنده دیجیتال)
- قابلیت اتصال به مانیتورهای پشت سری
- یکسال خدمات پس از فروش رایگان 
- دو سال بروز رسانی و آپدیت نقشه جی پی اس به صورت رایگان

اطلاعات تکمیلی در لینک زیر :
http://otolux.info/car-tuning/peugeot-options.html

پرسش و پاسخ آنلاین در تلگرام :
https://telegram.me/otolux	 سیستم تصویری-صوتی OTOLUX دارای بورد یک تکه می باشد و مخصوص DVD پژو داشبورد جدید 405 و پرشیا ، به صورت فابریکی ساخته شده است. این سیستم دارای بالاترین کیفیت ساخت در مقایسه با نمونه های مشابه می باشد و دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش ونیز دو سال بروزرسانی نقشه جی پی اس به صورت رایگان می باشد.  امکانات دستگاه تصویری-صوتی OTOLUX : - دارای صفحه نمایش 7 اینچی تمام لمسی(رزولوشن 480*800) TFT ، استاندارد بین المللی اندازه صفحه نمایش در پژو، 7 اینچ می باشد. - پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری از روی دیسک و دی وی دی (JPEG,WMA,MPEG4,DVD,VCD,MP3 و...) - اتصال به موبایل از طریق بلوتوث - نمایش اطلاعات کارت حافظه ی MICRO SD - 4 کاناله برای اتصال 4 باند و آمپلی فایر و 1ساب ووفر  - مجهز به GPS و سیستم رهیابی - دارای دو ورودی USB برای اتصال به فلش مموری - دارای رادیو AM و FM - قابلیت اتصال به سنسور دنده عقب - قابلیت اتصال به دوربین دنده عقب - قابلیت اتصال به آنتن دیجیتال (گیرنده دیجیتال) - قابلیت اتصال به مانیتورهای پشت سری - یکسال خدمات پس از فروش رایگان  - دو سال بروز رسانی و آپدیت نقشه جی پی اس به صورت رایگان  اطلاعات تکمیلی در لینک زیر : http://otolux.info/car-tuning/peugeot-options.html  پرسش و پاسخ آنلاین در تلگرام : https://telegram.me/otolux


  

 

موارد بیشماری را حتما مشاهده نموده اید که در هنگام پارک خودرو اجسامی پشت خودرو قرار گرفته است که در میدان دید راننده قرار ندارد و شما قادر نیستید آن را در آینه یا شیشه عقب مشاهده نمایید مانند لبه جدول کنار خیابان ،خودرو عقبی که در سطح پایینی قرار دارد مخصوصا زمانی که شما دارای خودرویی در کلاس شاسی بلند هستید و یا کودکی که ناخودآگاه در پشت خودروی شما قرارگرفته و عدم دید شما می تواند حوادث جبران ناپذیری را فراهم آورد .امروزه با تولیدات و واردات خودروهای مختلف و افزایش روزافزون حجم ترافیک در شهرها و تردد در خیابان ها، پارک خودرو در فضاهای کم و شلوغ قدری دشوارتر از گذشته شده است طوری که آپشن هایی مثل سنسور دنده عقب و دوربین دنده عقب دیگر از یک لوازم آپشن لوکس برای خودرو به یک ضرورت تبدیل شده است . این آپشن در دو مدل روپلاکی و روی سپر ، روی خودروی مشتریان ارائه می گردد.
نصب در محل نیز انجام میشود	 موارد بیشماری را حتما مشاهده نموده اید که در هنگام پارک خودرو اجسامی پشت خودرو قرار گرفته است که در میدان دید راننده قرار ندارد و شما قادر نیستید آن را در آینه یا شیشه عقب مشاهده نمایید مانند لبه جدول کنار خیابان ،خودرو عقبی که در سطح پایینی قرار دارد مخصوصا زمانی که شما دارای خودرویی در کلاس شاسی بلند هستید و یا کودکی که ناخودآگاه در پشت خودروی شما قرارگرفته و عدم دید شما می تواند حوادث جبران ناپذیری را فراهم آورد .امروزه با تولیدات و واردات خودروهای مختلف و افزایش روزافزون حجم ترافیک در شهرها و تردد در خیابان ها، پارک خودرو در فضاهای کم و شلوغ قدری دشوارتر از گذشته شده است طوری که آپشن هایی مثل سنسور دنده عقب و دوربین دنده عقب دیگر از یک لوازم آپشن لوکس برای خودرو به یک ضرورت تبدیل شده است . این آپشن در دو مدل روپلاکی و روی سپر ، روی خودروی مشتریان ارائه می گردد. نصب در محل نیز انجام میشود


  

 

روی پایه باربند بر روی سقف خودرو نصب شده که باعث افزایش ظرفیت بار خودرو میگردد. بعلت شکل سبد مانند و طراحی مهندسی آن مقاومت بسیار کمی در برابر هوا دارد و ارتفاع خودرو را افزایش چندانی نمیدهد. برای اکثر خودروهای شاسی بلند مناسب بوده و بدلیل محکم نصب شدن بر روی خودرو میتوان آن را غیر قابل سرقت نامید. استحکام زیادی داشته و در عین حال بخاطر آلیاژ آلومینیومی که دارد بسیار سبک است.	 روی پایه باربند بر روی سقف خودرو نصب شده که باعث افزایش ظرفیت بار خودرو میگردد. بعلت شکل سبد مانند و طراحی مهندسی آن مقاومت بسیار کمی در برابر هوا دارد و ارتفاع خودرو را افزایش چندانی نمیدهد. برای اکثر خودروهای شاسی بلند مناسب بوده و بدلیل محکم نصب شدن بر روی خودرو میتوان آن را غیر قابل سرقت نامید. استحکام زیادی داشته و در عین حال بخاطر آلیاژ آلومینیومی که دارد بسیار سبک است.


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :145
بازدید دیروز :11
کل بازدید : 46280
کل یاداشته ها : 80


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ